Soneran laajakaistapalvelut olivat poikki 15.09.2008, johtuen DHCP-palvelimen ruuhkautumisesta (virallinen tieto).
Ongelmat kestivät minulla ainakin melkein vuorokauden ennen kuin ADSL-modeemi sai yhteyden DHCP-palvelimeen uudelleen ja pystyi tarjoamaan IP-osoitteen kotiverkkooni.
No... Muutaman päivän mietiskelyn jälkeen Sonera keksi kuinka hyvittää meille asiakkaille kärsimämme ongelmat.
Soneran ratkaisu oli tehdä meistä kaikista Sonera laajakaistayhteyden omaavista käyttäjistä idiootteja, tarjoten 10 euron etusetelin yhtiön omistamaan maksulliseen puhelin neuvontaan (helpdesk).
Pitäisikö Sonera asettaa syytteeseen kunnianloukkauksesta?
Odotin että sieltä olisi saanut 5-10 euron alennuksen seuraavan kuukauden laajakaista laskuun, mutta eihän Sonera nyt rahaa tahdo menettää, yrityksen kyseiseen maksulliseen helpdesk palveluun tuskin kukaan olisi kuitenkaan soittanut joten siellä hyötysuhde on +-0, tosin nyt kun media on tämän uutisen takia kyseistä palvelua levitellyt pitkin poikin niin sinne saattaa idiootit soitella ihan pelkän ilmaisen mainonnan takia, itse en kyseistä palvelua nimeltä mainitse, vaikkakin tarjoamastani linkistä sen selville saa.
Sen palvelun minuuttihintahan on 1,99€ (+mvm), myös jonotuksen osalta... :(
VastaaPoista5 min jonotusta, niin etu meni jo.