Olen todella yllättynyt sillä Sonera yllätti tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua.
Kun sain tuon 24M ADSL yhteyden, ei keskus tai DSLAM pystynyt tai pysty antamaan tänne kun noin 12M (1200kb/s) yhteyden.
Ilmoitin tästä asiakaspalveluun ja keskustelimme aikamme sähköpostin välityksellä.
Tänään sitten sain tekstiviestin vikapalvelusta että ongelmaani selvitetään, meni noin 5 minuuttia tekstiviestistä niin asentaja soittaa ja ilmoittaa sen minkä jo arvasinkin, eli keskus on liian kaukana ja linjan laatu on mitä on, eli ei sovellu 24M (2400kb/s) yhteydelle.
Olin aikaisemmin sähköpostissa heittänyt ilmoille ehdotuksen että katsellaan tällä yhteydellä tämän ensimmäisen 4kk tarjousaika ja palataan sitten asiaan.
No asentaja palasi tähän puhelimessa ja sanoi että hän laittaa asiakaspalveluun sellaisen viestin että laskevat yhteyden 8M (800kb/s) nopeuteen vasta tarjousajan umpeuduttua.
Nyt siis saan olla vielä noin 4kk 12M yhteydellä puoleen hintaan ja sitten kun 8meganen tulee niin lasku kasvaa vain parilla kympillä kun 24megan yhteydessä se olisi kasvanut 30eurolla, jonka toki olisin maksanut mikäli yhteys olisi täydellä nopeudella toiminut mutta en täyttä hintaa toki halua maksaa yhteydestä josta saan vain puolet.
Kiitän ja kumarran.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti